Home / Individuals, families, groups / The royal family / Early works to 1800 / Vie d’Isabelle de France, par Agnès d’Harcourt

Vie d’Isabelle de France, par Agnès d’Harcourt

Anne-Hélène Allirot (éd.)

Allirot, Anne-Hélène (éd.), Vie d’Isabelle de France, par Agnès d’Harcourt, dans Médiévales, n° 48.

Extrait du texte

Nous avons proposé d’ecrire la vie de nostre saincte et benoiste dame et mere madame Isabeau de France a la requeste de monsieur le roy de Sicile son frere germain, selon ce que Dieu nous donnera sa grace a l’honneur de Nostre Seigneur Jesus Christ, et de cette benoiste sainte, et a l’edification de la saincte Eglise.

[2] Premierement nous dirons qui elle fut, et de quelles jens extraicte, et aprés dirons de son enfance, de sa conversation, quelle vie elle mena.

[3] Nostre saincte mere et dame madame Isabeau fust extraicte de royale lignee, et fust fille de tres noble roy Louis de France, qui fust fils du roy Philippes, et fust fille de la tres noble reine de France, madame la reine Blanche, qui fust fille du roy d’Espagne. Le pere et la mere n’avoient plus de filles, et merveilleusement l’aimoient et avoient chere, et la tenoit l’on a la plus noble dame qui fust en terre.

Lire la suite (revues.org)